تمامی دسته بندی ها

  • تمامی دسته بندی ها
جستجو   :  

جلب اعتماد مشتریان

 نمونه‌های مختلفی از پروژه‌های پیشرفته نورومارکتینگ در جهان اجرا شده‌اند که هدفشان ایجاد اعتماد یا حتی ترمیم اعتماد از دست رفته مشتریان است. بانک‌ها برای رسیدن به سود‌دهی از ابزارهای علوم عصبی استفاده می‌کنند، تا مستقیما در مغز مشتریان رسوخ کنند. مردم چرا از خدمات بانک استفاده می‌کنند؟ هدفشان از این موضوع چیست؟ آیا به دنبال سود هستند یا به دنبال اعتماد؟

تبلیغات بانک‌ها

با توجه به گزارش‌های منتشر شده در اکثر کشورهای اروپایی بانک‌های کشورهای موفق در صنعت بانکداری در شرایط رکود اقتصادی حدود 7 درصد بودجه تبلیغات خود را صرف نورومارکتینگ و ساختن برندی قوی‌تر با استفاده از آن کرده‌اند. تحقیقات نشان داده که همدلی برای مشتریان از هر چیز دیگری مهم‌تر است، یعنی آنها می‌خواهند که بانک نشان دهد که مشکل آنها را می‌فهمد. همین‌طور مردم در هنگام تبادلات اقتصادی، افراد مسن‌تر را بیشتر قابل اعتماد می‌یابند تا افراد جوان.

همچنین تحقیقات بر روی تبلیغات بانک‌ها نشان داده که استفاده از تبلیغاتی که از تصاویری استفاده می‌کنند که ثبات را القا می‌کنند بسیار تاثیر گذار است. اما مهم ترین پیامی که مردم می‌خواهند از یک بانک بشنوند این است که بانکشان تا چه حد درد یا مشکلات آنها را درک می‌کند. این یافته‌ها از طریق بررسی مستقیم ساختار‌های عصبی مغز انسان به دست آمده و با اطمینان می‌توان گفت که نه فرضیه، بلکه قانون هستند.

تاریخ درج  :  1398/10/11  

ارسال نظر 
نام شما :
آدرس ایمیل :
متن پیام  :

   
تصویر امنیتی
پارسه نوین

ویژگی دستگاه های سیار

دستگاه های کارتخوان سیار دارای ویژگی های منحصر به فرد زیادی می باشند که برخی از آن ها عبارتند از:

    1. قابل حمل بودن دستگاه و عدم محدوديت مكاني
    2. سرعت بالاي تراكنش
    3. قابليت استفاده از باطري شارژي با عمر بالا
    4. قابل عرضه به صورت حقیقی و حقوقی، حتی شخصی
    5. بدون نیاز به حساب یا سپرده فعال و گردش مالی
    6. اتصال به هر حساب معرفی شده از طرف مشتری
    7. بدون مسدود وجه در حساب مشتری
    8. بدون نیاز به ضمانت
    9. بدون نیاز به داشتن تراکنش
    10. سرعت و دقت بالا در پردازش تراکنش ها

پارسه نوین

با توجه به اینکه شرکت پارسه نوین مشتری مداری ازجمله برنامه های کار مدیران شرکت می باشد ازاین رو شرکت پارسه نوین در راستای احترام به مشتریان شبکه ایی گسترده و متفاوت از خدمات گارانتی و پس از فروش دستگاه های کارت خوان ارائه داده است مانند تعمیر و نوسازی دستگاه های سیار Posهمچنین این شرکت مبائرت به توسعه و گسترش شبکه فروش خود از طریق اعطای نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش کرده است