2️⃣بیشتر بانک ها در ازای واگذاری دستگاه بیسیم مبلغ ( یک میلیون و پانصد هزار تومان ) وجه نقد از مشتری دریافت کرده و بدون لحاظ کردن سود در حساب مشتری بلوکه میکنند.!!

3️⃣در مدتی که شما دستگاه دستتان میباشد و استفاده میکنید درمدت یکسال یا بیشتر هیچ سودی به سپرده ی شما تعلق نمیگیرد.

4️⃣بانک در صورتی که شما به دستگاه خسارت بزنید یا دستگاه را گم کنید یا هر اتفاق دیگر ، از شما خسارت میگیرد و در صورت گم شدن دستگاه از مبلغ بلوکه شده‌ی شما هزینه‌ی دستگاه برداشت میشود .

5️⃣بانک ها در قبال واگذاری دستگاه ها مسئولند که مراقب باشند که تراکنش های شما پایین نیایید و مدام با شما تماس میگیرند و به بهانه‌ی چکاپ دستگاه عنوان میکنند که تراکنش هاتون کمه و باید دستگاه جمع آوری بشه.

6️⃣شما با دریافت دستگاه از هربانکی مجبورید همیشه با همان حساب یا بانک کار کنید و در صورتی که آن بانک به شما خدمات مناسب ارایه نکند شما قادر به تعویض بانک یا حتی شعبه نیستید.

7️⃣شما با خرید دستگاه چه مدلهای ارزان و چه گرانتر مالک 100% دستگاه محسوب میشوید.

8️⃣دستگاه متعلق به شما است و هیچ بانک یا شرکتی برای تراکنش هایتان اصلا مزاحم شما نمیشود.

9️⃣شما در صورتی که از خدمات بانکی که دستگاه به آن حساب متصل است ناراضی باشید قادرید که در هر لحظه که اراده کنید شعبه یا حسابتان یا حتی بانک خود را تغییر دهید.

1️⃣0در صورتی ک خدایی نکرده دستگاه را گم کردید نیازی نیست که بیشتر از ارزش و بهای دستگاه به بانک پول دهید ، (به بهانه های مالیات بر ارزش افزوده و هزینه های سوئیچ دستگاه و هزینه های اعلام مفقودی که بانک ها دریافت خواهند کرد.)

1️⃣1شما در هنگام خرید دستگاه با تنوع قیمت و مدل روبرو هستید و دامنه ی انتخاب شما گسترده است ، ولی بانک هر مدل که طرف قرارداد با شرکت پشتیبانیش باشد بشما عرضه میکند.

1️⃣2در صورتی که روزی نیاز داشتید دستگاه را بفروشید میتوانید مانند سایر کالاهایی که خرید و فروش میشود این کار را انجام دهید و هیچ منع قانونی ندارد.

 

1️⃣3برای دریافت دستگاه سیار به هیچ وجه نیاز به سپرده گذاری مدت دار در بانک ها نیستید و پس از ارسال درخواست و مدارک به شاپرک و تایید آنها شما دستگاهتان را دریافت خواهید کرد.