در مدتی که شما دستگاه دستتان میباشد و استفاده میکنید درمدت یکسال یا بیشتر هیچ سودی به سپرده ی شما تعلق نمیگیرد.
بانک در صورتی که شما به دستگاه خسارت بزنید یا دستگاه را گم کنید یا هر اتفاق دیگر ، از شما خسارت میگیرد و در صورت گم شدن دستگاه از مبلغ بلوکه شده‌ی شما هزینه‌ی دستگاه برداشت میشود .
بانک ها در قبال واگذاری دستگاه ها مسئولند که مراقب باشند که تراکنش های شما پایین نیایید و مدام با شما تماس میگیرند و به بهانه‌ی چکاپ دستگاه عنوان میکنند که تراکنش هاتون کمه و باید دستگاه جمع آوری بشه.
شما با دریافت دستگاه از هربانکی مجبورید همیشه با همان حساب یا بانک کار کنید و در صورتی که آن بانک به شما خدمات مناسب ارایه نکند شما قادر به تعویض بانک یا حتی شعبه نیستید.
شما با خرید دستگاه کارتخوان سیار چه مدلهای ارزان و چه گرانتر مالک دستگاه محسوب میشوید.
کارتخوان-بیسیم
مزایای خرید دستگاه کارتخوان سیار
جهت اطلاعات بیشتر به صفحه خرید دستگاه پوز از نمایندگی کارت خوان سیار مراجعه کنید
 
دستگاه متعلق به شما است و هیچ بانک یا شرکتی برای تراکنش هایتان اصلا مزاحم شما نمیشود.
شما میتوانید دستگاه خود را به چند حساب در چند بانک متفاوت متصل کنید و در صورتی که از خدمات بانکی که دستگاه به آن حساب متصل است ناراضی باشید قادرید که در هر لحظه که اراده کنید شعبه یا حسابتان یا حتی بانک خود را تغییر دهید.
در صورتی ک خدایی نکرده دستگاه را گم کردید نیازی نیست که بیشتر از ارزش و بهای دستگاه به بانک پول دهید ، (به بهانه های مالیات بر ارزش افزوده و هزینه های سوئیچ دستگاه و هزینه های اعلام مفقودی که بانک ها دریافت خواهند کرد.)
شما در هنگام خرید دستگاه با تنوع قیمت و مدل روبرو هستید و دامنه ی انتخاب شما گسترده است ، ولی بانک هر مدل که طرف قرارداد با شرکت پشتیبانیش باشد بشما عرضه میکند.
 
در صورتی که روزی نیاز داشتید دستگاه را بفروشید میتوانید مانند سایر کالاهایی که خرید و فروش میشود این کار را انجام دهید و هیچ منع قانونی ندارد.
برای دریافت دستگاه سیار به هیچ وجه نیاز به سپرده گذاری مدت دار در بانک ها نیستید و پس از ارسال درخواست و مدارک به شاپرک و تایید آنها شما دستگاهتان را دریافت خواهید کرد.
با کمی تفکر منطقی میتوان فهمید که خرید دستگاه بصرفه تر و منطقی تر است.
 
 
از سال ۱۳۹۰ در زمینه فروش و خرید دستگاه خودپرداز قطعات و لوازم مصرفی و  کارتخوان سیار  و کیوسک فروشگاهی فعالیت ویژه ای دارد.
 
پرفروش ترین دستگاه کارتخوان سیار