دستگاه کارتخوان برند لایت اسپید (Lightspeed)
 
انعطاف پذیری یکی از گزینه هایی است که می خواهید در یک دستگاه کارتخوان ( POS ) پیدا کنید.لایت اسپید تغییرات متنوعی را در زمینه تجارت الکترونیک، رستوران و فروشگاه های خرده فروشی ارائه می دهد. یکی از نکات جالب در این دستگاه ، توانایی نوشتن توضیحات محصول برای تجارت الکترونیک است که می تواند متا دیسکریپشن را  برای جستجوگرها دو برابر کند.
 
 
 
 
دستگاه کارتخوان برند وند( Vend )
 
این دستگاه کارتخوان مانند بسیاری از دستگاه های دیگر امکان کار کردن با کامپیوتر های رو میزی، مک بوک و اپل را فراهم می کند. دستگاه کارتخوان Vend برند برتر برای خرده فروشی ها در آمریکا می باشد. یکی از مواردی که باعث این برتری می شود ، قابلیت کار کردن این دستگاه در حالت آفلاین می باشد. این دستگاه معامله را تا زمانی که به حالت آنلاین برگردید پشتیبانی می کند و سپس آنها را دوباره همگام سازی می کند بنابراین شما هرگز مجبور به پرداخت نقدی نمی شوید.
 
 
 
دستگاه کارتخوان برند بیندو (Bindo)
 
Bindo شهرت دارد که بهترین انتخاب برای آیپد می باشد. این دستگاه کارتخوان برای خرده فروشی ها و رستوران ها بسیار مناسب می باشد و شامل ۳۰۰ ویژگی قابل انتخاب می باشد. سیستم مدیریت کارکنان مبتنی بر PIN به شما اجازه می دهد تا زمان کار را برای کارکنان به منظور بهبود کارایی پیگیری کنید.
 
 
 
دستگاه کارتخوان برند ( Revel )
 
ساده کردن خرید و فروش و پرداخت تنها یک مورد از مواردی است که Revel آن را فراهم کرده است. این نرم افزار در حقیقت به ساده سازی فرآیند حسابداری با ادغام QuickBooks کمک می کند.
 
 
 
دستگاه کارتخوان برند شاپ کیپ ( ShopKeep ) 
 
ShopKeep انواع مختلفی از ویژگی های جالب شامل گزارش های فروش ساعتی، تجزیه و تحلیل و گزارش های موجود در زمان واقعی را ارائه می دهد، بنابراین شما می توانید محصولاتی را که فروش نداشته اید را جمع آوری کنید. همچنین این دستگاه کارتخوان یک گزینه برای تلفن همراه ارائه می دهد که می توانید در هر جایی که هستید کسب و کار خود را کنترل کنید.
 
اپلیکیشن موبایل برای فروشنده هایی مناسب است که شعبه های زیادی دارند و می خواهند قادر به کنترل آنها از یک نقطه باشند.
 
 
 
دستگاه کارتخوان برند ( Brilliant POS )
 
این دستگاه کارتخوان به صورت برجسته ای پشتیبانی مشتریان را در برخواهد داشت. آنها به صورت ۲۴ ساعته، هفت روز هفته و ۳۶۵ روز سال پشتیبانی می کنند، بنابراین اگر مشکلی به وجود آمد هرگز نگران نباشید.
 
این دستگاه کارتخوان همچنین یک برنامه نرم افزاری POS است که برخی از کارهای بازاریابی شما را انجام می دهد.دستگاه کارتخوان Brilliant POS یک برنامه تشویقی بر اساس امتیازات شما ارائه می دهد. همچنین گزینه ای برای ارسال ایمیل برای مشتریان وجود دارد برای تقویت کمپین های ایمیلی که کسب و کار شما از آن استفاده می کند.
 
 
 
دستگاه کارتخوان برند ( Banq )
 
 نرم افزار Banq   برای امنیت بیشتر با تکنولوژی تراشه و پین  ( EMV ) کار می کند.
 
در این دستگاه کارتخوان گزینه های اساسی، کوچک، متوسط و بزرگ وجود دارد که همه کارت های اعتباری را آن را ترجیح می دهند.
 
 
 
دستگاه کارتخوان برند ( TouchBistro )
 
نرم افزار TouchBistro به طور خاص برای رستوران ها طراحی شده است که هزاران مشتری در سراسر جهان دارد. این یکی دیگر از سیستم های مبتنی بر ابر است که قادر به برقراری امنیت اطلاعات فروش و سایر اطلاعات در زمان عدم اتصال به وب را فراهم می کند.
 
 
 
دستگاه کارتخوان برند ( Shopify ) 
 
اگر به دنبال یک نرم افزار معتبر POS  با قیمت مناسب هستنید Shopify بهترین انتخاب می باشد. بزرگترین مزیت این دستگاه کارتخوان سهولت استفاده از آن می باشد. مورد خاص و سختی در مسیر آموزش این نرم افزار وجود ندارد بنابراین می توانید به سادگی با آن کار کنید.
 
 
 
دستگاه کارتخوان برند ( Square )
 
Square نرم افزاری است که برای سادگی طراحی شده است. این دستگاه کارتخوان یک قابلیت ادغام پیشرفته را برای کارمندان  فراهم می کند. علاوه بر این، تمام تراکنش ها به کارمند مربوطه اختصاص داده می شود بنابراین اختصاص دادن انعام ها و کمیسیون ها ساده تر می شود.