تمامی دسته بندی ها

  • تمامی دسته بندی ها
جستجو:
باشگاه پذیرندگان«باشگاه پذیرندگان» برای ایجاد ارتباط با افراد یا سازمان‌ها جهت ارائه خدمات و سرویس های بهتر تعریف می‌گردد تا از این طریق تعاملات منظم و مستقیمی به منظور هم‌افزایی بیشتر بین سازمان‌ها و گروه‌های مختلف اعضا در آن ایجاد شود. هدف اصلی باشگاه افزایش تعاملات بین خود اعضا به وسیله ایجاد یک رابطه عمیق و عاطفی با آن‌هاست .ما مفتخریم تا در نهایت ادب و احترام و با ایجاد ارزش‌های مادی و معنوی، خدمات مطلوبی را با همکاری و مشارکت خود اعضا ارائه نماییم. ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که همواره در کنار شما هستیم.
کارتخوان سیار PAX A920 یه دستگاه کارت‌خوان هوشمنده، که با داشتن سیستم عامل اندروید و صفحه نمایش باکیفیت تصویرHDو کلی درگاه ارتباطی، و بخصوص گواهینامه امنیتی سطح بالا، دستگاه مناسب مشاغل مهم و حساسه که شایدکارت‌خوان ‌های معمولی براشون اصلاً کاربردی نیست.
فروش کارتخوان سیار urovo I9000sفروش کارتخوان سیار urovo I9000s نسل جدیدی از پایانه های فروشگاهی می باشد که مجهز به سیستم عامل اندروید بوده و تجمیع دستگاههایی چون کارتخوان سیار، پد امضاء دیجیتال و دوربین در یک دستگاه می باشد.این دستگاه All In One که دارای صفحه نمایش لمسی رنگی ۵ اینچ با رزولوشن بالا می باشد، دستگاهی با رویکردی جدید در ترکیب نیازهای صنعت پرداخت و کسب و کارهای اصناف بوده که شرکت پرداخت نوین با فعال سازی دوربین، پد امضا و…. و تولید نرم افزار مربوطه در اتصال با سوئیچ شرکت آماده ارائه دستگاه و خدماتی نظیر خرید، مانده، پرداخت قبوض، خرید شارژ، انواع سرویس های پرداخت، گزارشات متنوع، تحت شبکه WIFI و ۴G به سازمان ها و مشتریان دیگر می باشد
بیش از 5 میلیارد تراکنش در خودپردازهای بانکی :دستگاه خودپرداز بر اساس آمار منتشره از سوی بانک مرکزی بالغ بر ۵ میلیارد و ۳۹۸ میلیون تراکنش توسط خودپردازهایبانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری در سراسر کشور در طول سال ۱۳۹۸ انجام شده است.
کارتخوان سیار اینجنیکو ingenico مدل ۷۹۱۰ از قدیمی ترین، پرفروش ترین و ارزانترین نوعدستگاه های کارتخوان سیاربوده است.این پایانه فروش از حافظه ی 8 مگابایتی برخوردار اس
دستگاه کارتخوان چیست و چه مزایایی دارد؟این روزها، استفاده از کارت خوان در سراسر کشور، فراگیر شده است. دستگاه کوچک قابل حملی که با پیدایش آن، تغییرات چشمگیری در نظام اقتصادی کشور پدید آمده و همچنان روز به روز استفاده از آن مرسوم تر می شود.
آموزش کامل استفاده و تنظیمات دستگاه کارت خوانتقریبا همه شما دستگاه های کارت خوان را در مغازه ها و فروشگاه های مختلف دیده اید.
مالیات دستگاه کارت خواناجازه بدهید همین ابتدا حرف آخر را بزنم و خیال همه را راحت کنم. تا این لحظه چیزی به نام مالیات دستگاه کارت خوانوجود ندارد. اما این سؤال پیش می آید که این همه حرف وحدیث در خصوص اخذ مالیات براساس کارکرد پوزها چیست و از کجا ناشی می شود؟
بیش از یک میلیون و هفتصد هزار کارتخوان فاقد تراکنش است جدیدترین گزارش منتشره از سویاداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی در خصوص آمارهای عملکردی شبکه پرداخت الکترونیک (شاپرک)
تعداد : 44     صفحه 1 از 5     2    3    4    5       صفحه بعدی
پارسه نوین

ویژگی دستگاه های سیار

دستگاه های کارتخوان سیار دارای ویژگی های منحصر به فرد زیادی می باشند که برخی از آن ها عبارتند از:

    1. قابل حمل بودن دستگاه و عدم محدوديت مكاني
    2. سرعت بالاي تراكنش
    3. قابليت استفاده از باطري شارژي با عمر بالا
    4. قابل عرضه به صورت حقیقی و حقوقی، حتی شخصی
    5. بدون نیاز به حساب یا سپرده فعال و گردش مالی
    6. اتصال به هر حساب معرفی شده از طرف مشتری
    7. بدون مسدود وجه در حساب مشتری
    8. بدون نیاز به ضمانت
    9. بدون نیاز به داشتن تراکنش
    10. سرعت و دقت بالا در پردازش تراکنش ها

پارسه نوین

با توجه به اینکه شرکت پارسه نوین مشتری مداری ازجمله برنامه های کار مدیران شرکت می باشد ازاین رو شرکت پارسه نوین در راستای احترام به مشتریان شبکه ایی گسترده و متفاوت از خدمات گارانتی و پس از فروش دستگاه های کارت خوان ارائه داده است مانند تعمیر و نوسازی دستگاه های سیار Posهمچنین این شرکت مبائرت به توسعه و گسترش شبکه فروش خود از طریق اعطای نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش کرده است