تمامی دسته بندی ها

  • تمامی دسته بندی ها
جستجو:
در اکوسیستم پرداخت الکترونیک کشور ، علاوه بر شرکت های پرداخت الکترونیک(که به عنوان payment service provider یا بطور خلاصه PSP نیز از آنها یاد می شود)که سرویس هائی به مراتب منعطف تر،کاربردی تر و کاربر پسند تر ارائه می کنند.
خرابی کارت خوان بیسیمخرابی کارت خوان بیسیم می تواند یکی از اتفاق های ناخوشایند در هر کسب وکار باشد.این روزها دستگاه های کارتخوان یا همان پوز pos مهم ترین ابزار دریافت پولاز مشتریان هستند و هرگونه اشکال در این دستگاه ها می تواند ضمن ایجاد وقفه در دادوستدهم فروشنده و هم خریدار را با مشکلات بسیار مواجه کند. از همین رو پشتیبانی،
قیمت کارت خوان سیار چقدر است؟قیمت کارتخوان سیار چقدر است؟هر شیوه پرداخت ترکیبی منحصربه فرد از ابزارهای پذیرش و مسیرهای اتصال به شبکه پرداخت است.ابزار پذیرش یک نرم افزار یا سخت افزار است که امکان پرداخت وجه را فراهم میکند.
فروش دستگاه کارتخوان ممنوع نیست، بدون هویت هم نیستمحمد رضا عباسی، مدیر نظارت بر پرداخت شاپرک گفت: مطابق الزامات و قوانین بانک مرکزی و شاپرک،فروش دستگاه کارتخوان ممنوع نیست و بلامانع اعلام شده است.بر اساس تاکید و قوانین بانک مرکزی و شاپرک،
هشدار به پزشکان و اصنافی که دستگاه کارتخوان ندارند در سال ۹۸ با توجه به تشدیدتحریم‌ها و کاهش درآمد‌های نفتی به مالیات به عنوان مهم‌ترین منبع تامین درآمد در بودجه نگریسته شدکه قرار است این روند در سال ۹۹ نیز تداوم یابد.
شرکت های فعال در زمینه دریافت دستگاه کارتخوان کدامند؟دریافت دستگاه کارتخوان از 12 شرکت و 31 بانک انجام می شود.شرکت شاپرک نیز به عنوان یک نهاد سیاست گذار عمل می کند و بر شرکت های ارائه دهندهخدمات دستگاه کارتخوان و همچنین سایت هایی که از طریق اینترنت پذیرش می کنند نظارت دارد.
نسل جديدي از دستگاههای كارت خوان بیسیم است است . با استفاده از خدمات سامانه تلفن همراه به شبكه بانكي متصل شده و تراكنش را با استفاده از سرویسهای بسترهای ۳G , 4G کاربردهای دستگاه کارتخوان سیار :
نمای ظاهری دستگاه*این برند دستگاه بی سیم می باشد و با استفاده از سیم کارت تراکنش انجام می دهد.*لازم به ذکر است سیم کارت موجود در دستگاه می بایست شارژ ریالی, بسته اینترنتی و آنتن دهی در محل مورد استفاده داشته باشد.*سیم کارتی که از جانب شرکت ایران کیش تحویل پذیرنده می شود نیازی به شارژ ریالی و بسته اینترنتی ندارد و می بایست فقط آنتن دهی داشته باشد.
دستگاه کارت خوان PAX S90 برای ارائه عملکرد بی سیم برتر طراحی شده است که در یک پوسته مقاوم و در عین حال شیک جاسازی شده است. قابلیت استفاده از سیم کارت و به صورت دو سیم کارته، با یک باتری قابل شارژ با ظرفیت بالا از نوع لیتیوم یونی، دارای حافظه ای بزرگ، این دستگاه را به یکی از محبوب ترین دستگاه های کارتخوان سیار تبدیل کرده است.
تعداد : 44     صفحه 2 از 5     صفحه قبلی1    3    4    5       صفحه بعدی
پارسه نوین

ویژگی دستگاه های سیار

دستگاه های کارتخوان سیار دارای ویژگی های منحصر به فرد زیادی می باشند که برخی از آن ها عبارتند از:

    1. قابل حمل بودن دستگاه و عدم محدوديت مكاني
    2. سرعت بالاي تراكنش
    3. قابليت استفاده از باطري شارژي با عمر بالا
    4. قابل عرضه به صورت حقیقی و حقوقی، حتی شخصی
    5. بدون نیاز به حساب یا سپرده فعال و گردش مالی
    6. اتصال به هر حساب معرفی شده از طرف مشتری
    7. بدون مسدود وجه در حساب مشتری
    8. بدون نیاز به ضمانت
    9. بدون نیاز به داشتن تراکنش
    10. سرعت و دقت بالا در پردازش تراکنش ها

پارسه نوین

با توجه به اینکه شرکت پارسه نوین مشتری مداری ازجمله برنامه های کار مدیران شرکت می باشد ازاین رو شرکت پارسه نوین در راستای احترام به مشتریان شبکه ایی گسترده و متفاوت از خدمات گارانتی و پس از فروش دستگاه های کارت خوان ارائه داده است مانند تعمیر و نوسازی دستگاه های سیار Posهمچنین این شرکت مبائرت به توسعه و گسترش شبکه فروش خود از طریق اعطای نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش کرده است