تمامی دسته بندی ها

  • تمامی دسته بندی ها
جستجو:
فروش کارت خوان سیار کسل مدل V5 نسل جدید کارتخوان های شرکت Castles با برند Vega 5000 عرضه جهانی شد.این محصول دارای سیستم عاملOpen architecture Linux Operating System میباشد.
دستگاه های کارتخوان بیسیم پرتعدادترین سخت‌افزارهای بانکداری الکترونیک هستند. این ابزارک دوست‌داشتنی اگرچه سال های زیادی نیست وظیفه تراکنش‌ ها را به عهده گرفته، به قدری محبوبیت یافته است که عملا کسب و کار بدون آن امکان‌پذیر نیست. دستگاه کارتخوان هم ‌مانند هر ابزار کاربردی دیگر به سرعت در حال تکمیل و تغییر است.نسل فعلی کارتخوان بیسیم با قابلیت ارتباط بوسیله سیم‌کارت با دارا بودن باطری داخلی از بسیاری از مدل‌ های قدیمی‌تر عملکرد بهتری دارند. نسل جدیدتر این دستگاه ها را می‌ توان با تغییرات اشاره شده در این مطلب متصور شد. امکاناتی که معمولا در دستگاه های امروزی وجود دارد با تغییرات فراوانی مواجه خواهد شد، تغییراتی که شاید منجر به واکنش رفتار برخی از مشتریان نیز بشود.
1398/12/24
هرگاه در مذاکره خواستید راه را ببندید یا می‌خواستید کاری کنید که به اصل برگردید و به حاشیه نروید، می‌توانید از سؤال ها استفاده کنید.سوال باعث می‌شود اطلاعات شما بالاتر برود و داشته‌های او کمتر بشود.در سوال پرسیدن هوشمندی لازم است، گاهی سؤال مبهم وگاهی باید دقیق باشد.
مقایسه کارتخوان وریفون ۶۷۵ و پکس S910 . کدامیک بهتر است؟ در این مقاله قصد داریم یک مقایسه اجمالی بین دو کارتخوان پرفروش و پرطرفدار را انجام دهیم.کارتخوان وریفون مدل ۶۷۵ و کارتخوان پکس مدل S910. برای درک بهتر قابلیتهای هرکدام از این کارتخوان ها تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.
1398/11/21
راهنمای خرید دستگاه کارتخوانامروزه با گسترش تکنولوژی و فرهنگ استفاده از آن, افزایش امنیت معاملات بانکی و کاهش استفاده از پول نقد در خرید، تمایل به استفاده از کارت های بانکی و به دنبال آن خرید دستگاه کارتخوان (پوز) رونق بسیاری پیدا کرده است.
1398/11/21
انتخاب دستگاه کارتخوان مناسب ( POS ) بخش مهمی از تسهیل روند خرید و افزایش فروش می باشد. یک دستگاه کارتخوان مناسب سیار باعث می شود عملیات پرداخت برای مشتریان راحت تر انجام شود.در این مقاله بهترین سیستم های پایانه فروش (POS) سیار را برای کسب و کارهای کوچک بررسی خواهیم کرد.
1398/11/21
مزایای خرید دستگاه کارتخوان سیارغالبا دستگاه هایی که بانک ها به متقاضیان دستگاه بی سیم ارایه میکنند دست دوم و از مدلهای قدیمی و ساده می باشد.بیشتر بانک ها در ازای واگذاری دستگاه بیسیم مبلغ ( یک میلیون و پانصد هزار تومان ) وجه نقد از مشتری دریافت کرده و بدون لحاظ کردن سود در حساب مشتری بلوکه میکنند.!!
1398/11/21
دستگاه های کارتخوان نه تنها برای فروشندگان بلکه برای خریداران نیز فوایدی را به همراه دارد که شاید کمتر به آن توجه کرده باشید. خرید و فروش با دستگاه های کارتخوان چند سالی است که متداول شده است و مطمئنا این جمله را زیاد شنیده اید که خریداران هنگام خرید به فروشنده می گویند:
1398/11/17
دستگاه POS که نام عامیانه آن دستگاه کارت خوان است این امکان را برای افراد فراهم می سازد که در پایانه های فروش با استفاده از کارت عابر بانک وجه مورد نظرشان را برای خرید کالاهای مورد نیاز به راحتی به فروشنده پرداخت نمایند و دیگر نیازی به حمل مبلغ زیادی پول نقد همراه خود نداشته باشند
1398/11/17
تعداد : 44     صفحه 3 از 5     صفحه قبلی1    2    4    5       صفحه بعدی
پارسه نوین

ویژگی دستگاه های سیار

دستگاه های کارتخوان سیار دارای ویژگی های منحصر به فرد زیادی می باشند که برخی از آن ها عبارتند از:

    1. قابل حمل بودن دستگاه و عدم محدوديت مكاني
    2. سرعت بالاي تراكنش
    3. قابليت استفاده از باطري شارژي با عمر بالا
    4. قابل عرضه به صورت حقیقی و حقوقی، حتی شخصی
    5. بدون نیاز به حساب یا سپرده فعال و گردش مالی
    6. اتصال به هر حساب معرفی شده از طرف مشتری
    7. بدون مسدود وجه در حساب مشتری
    8. بدون نیاز به ضمانت
    9. بدون نیاز به داشتن تراکنش
    10. سرعت و دقت بالا در پردازش تراکنش ها

پارسه نوین

با توجه به اینکه شرکت پارسه نوین مشتری مداری ازجمله برنامه های کار مدیران شرکت می باشد ازاین رو شرکت پارسه نوین در راستای احترام به مشتریان شبکه ایی گسترده و متفاوت از خدمات گارانتی و پس از فروش دستگاه های کارت خوان ارائه داده است مانند تعمیر و نوسازی دستگاه های سیار Posهمچنین این شرکت مبائرت به توسعه و گسترش شبکه فروش خود از طریق اعطای نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش کرده است